advertise

نمونه مقاله

نمونه مقاله

راهنمای خرید کفش کتانی مناسب

کفش یکی از پوشش هایی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی استایل شما داشته باشد. کفش کتانی دخترانه یکی از کفش هایی است که تاثیر مثبتی در زیبایی استایل شما دارد. کفش کتانی دارای تاریخچه بسیار قدیمی در دنیای کفش ها است. این کفش ها برای پیاده روی یا ورزش کردن بسیار راحت بود و از همان زمان مورد استفاه اکثر مردم قرار گرفتند. ما در این مقاله قصد داریم درباره نکات خرید کتانی با شما صحبت کنیم پس اگر از طرفداران این کفش هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
زمانی که به مغازه کفش فروشی می روید متوجه خواهید شد که کفش کتانی نیز مانند هر نوع کفش دیگری دارای تنوع بسیار زیادی است. مطمئنا زمان خرید شما هم به این موضوع فکر کرده اید که کدامین رنگ کفش را با لباس های خود ست کنم؟ یا اینکه کلا کفش کتانی را با چه استایلی می توان پوشید؟ و ممکن است هزاران سوال دیگر در ذهن شما به وجود بیاید. ما در ادامه مطلب قصد داریم همه این سوالات را برای شما پاسخ دهیم تا زمان خرید کفش کتانی هیچ مشکلی نداشته باشید.


فروشگاه تعطیلات

انواع کتونی دخترانه و زنانه

کتانی های لژ دار
اگر قد کوتاهی دارید و همیشه دوست دارید در کنار پوشیدن لباس های اسپرت، قد شما نیز بلند تر به نظر برسد بهتر است از کتانی های لژ دار استفاده کنید. با این انتخاب هم یک استایل اسپرت خواهید داشت و هم قد شما بلند تر به نظر خواهد رسید. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که کفش لژدار باید قالب مناسبی داشته باشد و لژ ان باعث سنگین شدن کفش و سختی پیاده روی نشود. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم زمان خرید کفش کتانی حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.
کتانی های اسپرت

یکی از پر طرفدارترین کفش ها در سراسر دنیا کفش های کتانی اسپرت هستند. این کفش ها بسیار راحت بوده و دارای قالب کاملا نرمی هستند که شما می توانید زمان پیاده روی ان ها را پوشیده و از سبک و راحت بودن ان ها لذت ببرید. از کفش کتانی اسپرت می توان در محل کار، دانشگاه، مدرسه، پیاده روی و... استفاده کرد. این کفش ها را می توان با استایل اسپرت و یا کژوال ست کرد.
کفش ونس دخترانه

یکی از کتانی های پرطرفدار، ونس ها هستند. این مدل کفش ها را می توان با لباس های مختلفی ست کرد. به عنوان مثال هم با استایل اسپرت و هم با مانتو های فانتزی می توان از این کفش استفاده کرد. ونس ها مانند هر کفش دیگری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. قابل ذکر است که کفش ونس دخترانه نسبت به کفش های لژدار راحت تر هستند. ونس ها دارای مدل ها ساقدار نیز هستند که شما می توانید در فصل سرد سال از آن ها استفاده کنید. ونس سفید اکثرا در میان خانم ها طرفداران بیشتری دارد چرا که می توانید آن را با لباس های مختلفی ست کنید.

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت و با کیفیت در اصفهان

ترکیب رنگ کتانی با استایل های مختلف

یکی از نکاتی که برای بسیاری از خانم ها و آقایان اهمیت دارد ست کردن رنگ کفش با لباس ها است. اگر دوست دارید استایلی داشته باشید که هیچ گاه از مد نیفتد بهتر است کفش کتانی سفید را با شلوارهای جین تیره رنگ ست کنید. البته اگر دوست دارید استایل کژوال داشته باشید می توانید رنگ کتانی خود را با کیف یا روسری خود ست کنید. این گونه است که می توانید نظر اطرافیان را به زیبایی استایل خود جلب کنید.

فروشگاه تعطیلات

نکات خرید کفش کتانی

زمان خرید کفش کتانی باید به نکاتی توجه کنید.این نکات عبارتند از:
با کفش کتانی کمی راه بروید
زمانی که می خواهید کفش کتانی بخرید بهتر است ابتدا آن را پوشیده و با ان کمی راه بروید. اگر کفش برای شما کوچک و یا بزرگ بود بهتر است ان را عوض کنید. بهتر است کفش کتانی لژ داشته باشد منظور ما از لژ این است که کفش حداقل دو سانت پاشنه داشته باشد. چرا که پوشیدن کفش های تخت باعث می شود شما به کمر درد و یا پا درد دچار شوید. بنابراین زمان خرید کفش حتما به میزان پاشنه آن توجه کنید.
زمان خرید کفش کتانی بچگانه بسیار دقت کنید

خانم ها و آقایان می توانند کفش کتانی را پوشیده و سایز ان را متوجه شوند اما کودکان نمی توانند رضایت خود از کفش را بیان کنند. به همین خاطر است که بزرگ تر ها باید دقت زیادی داشته باشند. زمان خرید کفش به انگشتان پای کودک دست بزنید تا خم نشده باشند. حتما قبل از پوشیدن کفش، جوراب پای کودک کنید تا بهتر متوجه سایز پای او شوید. با این کارها می توانید خرید بهتری برای کودک خود داشته باشید. دقت داشته باشید که برای کودکان کم سن و سال بهتر است از کفش های چسبی استفاده کنید تا راحت تر بتوانید پای کودک خود را از کفش خارج کنید.
دقت کنید که همه کفش‌های کتانی برای ورزش مناسب نیستند

امروزه افراد زیادی از کفش های کتانی استفاده می کنند اما بهتر است بدانید همه کفش های کتانی برای ورزش و یا پیاده روی مناسب نیستند. به عنوان مثال کفش هایی با لژهای بلند برای ورزش کردن اصلا مناسب نیستند و ممکن است شما را دچار کمر درد یا پا درد کنند.

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت و با کیفیت در اصفهان

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با در میان بگذارید