advertise

نمونه مقاله

نمونه مقاله

نحوه اندازه گیری سایز پا برای خرید کفش

در عصر جدید خرید اینترنتی بسیار افزایش یافته است. در واقع می توان گفت خرید اینترنتی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و زمان بشود. کالاهای زیادی را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد که یکی از این کالاها کفش است. شما می توانید کفش مورد علاقع خود را در اینترنت جست و جو کرده و آن را خریداری کنید. البته بهتر است بدانید که زمان خرید اینترنتی کفش باید خیلی دقیق پاهایتان را اندازه گیری کنید تا با مشکل مواجه نشوید. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره اندازه گیری سایز پا برای خرید کفش صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.


فروشگاه تعطیلات

اندازه گیری سایز پا

برای خرید کفش همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد کفش هم یکی از اجناسی است که می توان آن را به صورت اینترنتی خریداری کرد. برای خرید اینترنتی کفش باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. مهم ترین عامل در خرید اینترنتی کفش، اندازه گیری دقیق پا می باشد. روش های مختلفی برای اندازه گیری سایز پا روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای اندازه گیری سایز پا این است که پای خود ا روی کاغذ بزرگی قرار داده و دور آن را به درستی خط بکشید سپس با استفاده از یک متر یا خط کش اندازه نوک بلندترین انگشت تا انتهای پاشنه پا را اندازه گیری کنید. با استفاده از اندازه گرفته شده می توانید سایز پا خود را در جدول استاندارد مشاهده کنید. بهتر است بدانید اندازه گیری پا به این روش باید به درستی انجام گیرد. مثلا زمانی که پیاده روی کرده اید و یا مدت زمان زیادی راه رفته اید ممکن است سایز پای شما بیشتر شود که اندازه گیری در این زمان اصلا مناسب نخواهد بود.

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت و با کیفیت در اصفهان

نکات اندازه گیری سایز پا

 همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد روش های زیادی برای اندازه گیری سایز پا وجود دارد. از هر روشی که استفاده می کنید باید نکاتی را در اندازه گیری رعایت کنید تا اندازه دقیق پا های خود را به دست آورده و هیچ مشکلی به وجود نیاید. این نکات عبارتند از:
۱. دقت کنید که اگر به روش بالا سایز پای خود را اندازه گیری می کنید حتما باید کاغذ از پای شما بزرگ تر باشد.
۲. عددی که در اندازه گیری به دست می آورید حتما دارای خطا می باشد بنابراین هیچ گاه آن را گرد نکنید.
۳. برای اندازه گیری حتما باید از بلندترین انگشت (انگشت شصت پا) تا پاشنه پا را اندازه گیری کنید.
۴. سایز کفش مردانه و زنانه با همدیگر متفاوت است بنابراین با توجه به جنسیت خود سایز کفش را انتخاب کنید.
۵. اندازه هر دو پا با همدیگر یکسان نیست و شما باید زمان اندازه گیری، هر دو پا را اندازه گیری کنید.
۶. توجه داشته باشید اگر اندازه کفش کمی بزرگ باشد می توانید با روش های مختلفی مانند قرار دادن کفی داخل کفش، این مشکل را رفع کنید اما اگر کفش کوچک و تنگ خریداری کنید هیچ راهی برای رفع این مشکل وجود ندارد. بنابراین سعی کنید همیشه سایز کف پای خود را کمی بزرگ تر در نظر بگیرید.
۷. توجه داشته باشید برای اندازه گیری سایز پا برای کتونی یا اسپرت بهتر است کفش را کمی بزرگ تر خریداری کنید.

فروشگاه تعطیلات

نحوه محاسبه سایز پا

 برای به دست آوردن سایز پا ابتدا باید به روش گفته شده در بالا، طول پای خود را اندازه بگیرید. سپس عدا به دست آمده را با عدد ۲ جمع کنید.به عنوان مثال اگر اندازه کف پای شما ۲۵ سانتی متر است آن را با دو جم کرده که عدد ۲۷ به دست می آید. سپس عدد ۲۷ را در سه ضرب کنید و بعد بر دو تقسیم کنید. عدد به دست آمده ۴۰.۵ می شود که ما به شما پیشنهاد می کنیم سایز پای خود را ۴۱ انتخاب کنید.

راهنمای سایز کفش برای خرید اینترنتی

شرکت های تولید کننده کفش ممکن است تفاوت هایی از نظر قالب کفش با همدیگر داشته باشند. توجه داشته باشید که مدل کفش نیز می تواند در سایز کفش تاثیر گذار باشد. بنابراین زمانی که می خواهیدکفش مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید باید به درستی اندازه پای خود را مشخص کرده و سایز پای خود را به دست آورید تا مطمئن تر خرید کنید. برای اندازه گیری سایز پا باید به روش گفته شده در مطالب بالاتر، پاهای خود را اندازه گیری کرده و طبق جدول سایز پا بتوانید سایز کفش خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که با اندازه گیری طول کفی کفش قبلی خود نیز می توانید سایز کفش خود را مشخص کنید. به طور کلی می توان گفت کفش ها در سه فرمت انگلیسی، آمریکایی و اروپایی تولید می شوند. هر کدام از این فرمت ها برای خانم ها و آقایان متفاوت هستند. افرادی که در کشور ما کفش تولید می کنند اکثرا از فرمت اروپایی استفاده می کنند و طبق استانداردهای اروپایی کفش های خود را تولید می کنند. شما می توانید انواع کفش ها را با قیمت مناسب از سایت اینترنتی کفش تعطیلات خریداری کنید. همه تلاش تیم ما در کفش تعطیلات این است که با کیفیت ترین کفش ها را با قیمت مناسب و در اسرع وقت در دسترس شما قرار دهیم. با یک بار خرید از ما متوجه کیفیت کفش های ما خواهید شد.

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت و با کیفیت در اصفهان

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با در میان بگذارید