advertise

نمونه مقاله

نمونه مقاله

تمیز کردن کفش

تمیز کردن کفش یکی از نکات در شیک بودن پوشش انسان، تمیز بودن کفش است . تمیز بودن کفش ها نقش زیادی در ظاهر فرد دارند و می توانند پوشش او را زیباتر نشان دهند.کفش های مختلفی در دنیا وجود دارد که تمیز کردند هر کدام از آنها با شیوه ای خاص امکان پذیر است. همه ی دخترها و پسرهای جوان می دانند یک کفش کتانی سفید و تمیز می تواند برای هر فرد با هر استایلی جذاب باشد اما ممکن است بعضی از افراد زمان خرید کفش سفید دچار تردید شوند که چگونه آن را تمیز کنند تا همیشه زیبا به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم درباره ی تمیز کردن کفش های سفید با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.
از بین بردن لکه های روغن روی کفش سفید :
چنانچه به هر دلیلی لکه های روغن روی کفش شما نمایان شد به راحتی می توانید آنها را تمیز کنید. به این صورت که مقداری آب ولرم و چند قطره شامپو را با هم مخلوط کنید و با استفاده از یک مسواک روی کفش بکشید سپس کفش را با یک دستمال خشک کنید.
برای خرید با کیفیت ترین و ارزان ترین کفش ها به سایت تعطیلات مراجعه کنید.


فروشگاه تعطیلات

از بین بردن لکه های کفش سفید با سرکه

چنانچه مدتی است که از کفش سفید استفاده می کنید و کمی تغییر رنگ داده است بهتر است آن ها را تمیز کنید به این صورت که مقداری سرکه روی پارچه ای بریزید و سپس پارچه را روی کفش تان بکشید تا کاملا تمیز شود. این کار باعث می شود لکه های کوچک روی کتانی سفید از بین بروند.
پاک کردن لژ سفید کفش

اگر لژ کفش های شما سفید است ممکن است بعد از مدتی تغییر رنگ داده و زرد شوند که این اتفاق باعث می شود که زیبایی کفش از بین برود. برای تمیز کردن لژها می توانید مقداری آب ولرم و کف صابون را مخلوط کنید و با استفاده از یک مسواک به لژ کفش بزنید با این کار به راحتی لژ کفش های شما سفید می شوند. شما می توانید برای سفید کردن لژ کفش خود از خمیردندان هم استفاده کنید به این صورت که خمیردندان را به مسواک زده و به صورت دورانی و سریع روی لژ کفش بکشید. سپس آن را با دستمالی حوله ای خشک کنید.
آیا با استفاده از مایع سفید کننده می توان کفش های سفید را تمیز کرد؟

در جواب این سوال باید گفت بله. می توانید کفش خود را با استفاده از سفید کننده تمیز کنید اما توجه داشته باشید که مایع سفید کننده حتما رقیق شده باشد برای رقیق کردن مایع سفید کننده می توانید یک پیمانه مایع سفید کننده را با پنج پیمانه آب مخلوط کنید. سپس مسواک را داخل این مایع زده و به کفش خود بزنید و سپس کفش را با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که اگر میزان مایع سفید کننده بیشتر باشد ممکن است کفش شما خراب شود .

آیا می توان از ماشین لباسشویی برای شستن کفش ها استفاده کرد؟

به شما توصیه می کنیم حتی بندهای کفش خود را هم داخل ماشین لباسشویی نیندازید انداختن کفش های سفید در ماشین لباسشویی بسیار خطرناک بوده و ممکن است باعث خراب شدن آن ها شود. بندهای کفش را می توانید داخل آب و صابون انداخته و با دست بشویید سپس آن ها را در معرض نور آفتاب در جای مناسبی قراردهید تا خیلی زود خشک شوند.
بعد از تمیز کردن کفش های سفید آن ها را پر از دستمال حوله ای کنید
چنانچه زمان خشک شدن کفش ها طولانی شود ممکن است کفش ها تغییر رنگ بدهند و خراب شوند. برای این که کفش ها در زمان کمتری خشک شوند می توانید بعد از شستن کفش ها آن ها را پر از دستمال های حوله ای کنید چرا که دستمال حوله ای رطوبت را خیلی سریع به خود می گیرد وکفش ها زودتر خشک می شوند و آسیبی نمی بینند.
استفاده از لاک برای از بین بردن خش های کفش سفید

بعضی از کفش های کتانی سفید مثل آدیداس یا کانوروس ممکن است پس از مدتی استفاده دچار خش شوند. راحت ترین کار برای دیده نشدن خش های این کفش ها این است که به خش ها لاک سفید بزنید تا دیگر مشخص نباشند. اگر این کار را با دقت انجام دهید، کفش هایتان به زیبایی روز اول که خریدید خواهند شد .

برای خرید بهترین کفش ها به سایت ما مراجعه کنید.


فروشگاه تعطیلات

کفش های سفید خود را همیشه زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید

زمانی که به منزل رسیدید و کفش های خود را از پا در آوردید بهتر است آن ها را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید چرا که نور خورشید باعث می شود کفش ها تغییر رنگ داده و زیبائیشان را از دست بدهند. بنابراین سعی کنید کفش ها را درون جا کفشی و دور از نور خورشید نگه دارید.
تمیز کردن کفش های کتانی سفید با جوش شیرین
برای استفاده از جوش شیرین می توانید یک قاشق سرکه سفید و یک قاشق جوش شیرین را با یک قاشق آب مخلوط کرده و این مواد را با کمک مسواک به کفش بزنید تا کفش شما کاملا تمیز شود. پس از آن کفش را در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شده و این مواد از روی آن بریزد.
تمیز کردن کفش با استفاده از خمیر دندان

خمیر دندان نیز می تواند بدون هیچ گونه آسیب به کفش باعث تمیزی آن بشود. خمیر دندان سفید ( از خمیر دندان های ژله ای و یا رنگی استفاده نکنید چرا که ممکن است باعث لک شدن کفش بشوند ) را با استفاده از مسواک روی کفش بمالید. بعد از گذشت حدودا یک ربع با استفاده از دستمال خیس کفش را پاک کنید تا کفش کاملا تمیز باشد.

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت و با کیفیت در اصفهان

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با در میان بگذارید