advertise

نمونه مقاله

نمونه مقاله

کفش چرم

چرم یک محصول کاملا طبیعی و زیباست که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای کفش،لباس،کمربند و....بسیار مناسب است . درگذشته کفش ها فقط برای حفاظت از پا استفاده می شده است اما با گذشت زمان سبک کفش ها کاملا تغییر کرد و تحت تأثیر مد قرار گرفت و فقط برای محفاظت استفاده نمی شد.کفش های جدید علاوه بر محفاظت از پا ، برای استفاده های خاص از جمله مهمانی ها استفاده می شوند.


فروشگاه تعطیلات

تفاوت چرم ها

زمانی که درباره ی خصوصیت های کفش چرم حرف می زنیم باید بدانیم که قسمت آستر و کفی و قسمت بالا با همدیگر متفاوت است . چرمی که برای قسمت بالایی استفاده می شود حتما باید انعطاف پذیر و مقاوم باشد اما چرم آستر چون با پای فرد در تماس است باید خیلی نرم باشد و در برابر خراش نیز بسیار مقاوم باشد. همچنین چرمی که برای کف خارجی استفاده می شود باید در برابر آب مقاوم باشد پس نتیجه می گیریم که هر چرمی خصوصیات منحصر به فردی دارد که برای مصارف مختلف استفاده می شود.
برای خرید با کیفیت ترین و ارزان ترین کفش ها به سایت تعطیلات مراجعه کنید.

قیمت کفش های چرم

کفش های چرم برای افرادی که بسیار فعال هستند و مشاغل فعالی دارند و نیاز به کفش هایی دارند که باید پای آنها راحت باشد، بسیار مناسب هستند . ممکن است بعضی از افراد از خرید کفش چرم خودداری کنند چرا که قیمت آنها تقریبا زیاد است اما بهتر است بدانید که قیمت بالای آنها به خاطر خصوصیت های خاص آن هاست که در بالاتر گفته شده است.
برای خرید بهترین کفش ها به سایت ما مراجعه کنید.

فروشگاه تعطیلات

خصوصیت کفش چرم

چرم های روشن نسبت به چرم های تیره ،حساسیت بیشتری دارند و اگر لکه و خراشی روی آن ایجاد شود بیشتر دیده می شود که البته با محصولاتی خاص می توان این خش یا لکه ها را از بین ببرد. برای این که کفش چرم زیاد آسیب نبیند بهتر است آن را برای مجالس خاص استفاده کرد.کفش های چرم دارای خصوصیاتی خاص هستند که می توان به مقاوم بودن و پاره نشدن، قابلیت‌های تنفس اشاره کرد . یکی از اصلی ترین و بهترین خصوصیات چرم،امکان جذب و رطوبت زیاد و آزاد کردن آن است که هیچ ماده ی دیگری قابلیت انجام این کار را ندارد. زمانی که فرد کفش چرم را می پوشد،کفش، رطوبتی که توسط پا تولید می شود را جذب می کند و بعد از مدت زمانی چرم خشک شده و به حالت اول خود باز می گردد.

خصوصیت کفش چرم عبارتند از :

۱ ) ماندگاری:یکی از اصلی ترین و بهترین خصوصیت کفش های چرم،دوام و ماندگاری آنهاست. کفش های چرم نسبت ب کفش های مصنوعی دوام بیشتری دارند و برای محیط های کاری سخت بسیار مناسب هستند. ممکن است بعضی از افراد به خاطر قیمت بالای کفش های چرم از خریدن آن خود داری کنند اما بهتر است بدانید ماندگاری بیشتر کفش های چرم می تواند یک سرمایه گذاری باشد.
۲ ) مقاوم بودن در برابر آب کفش های چرمی که واکس زده شده اند، می توانند در برابر آب مقاوم باشند. زمانی که کسی بیرون کار می کند باید حتما کفشی بپوشد که در برابر آب مقاوم باشد و پاهای شما خشک بماند بنابراین بهترین گزینه کفش چرم است.
۳ ) محافظت زیاد کفش های چرم طبیعی مقاومت زیادی در برابر مایعات داغ و اجسام در حال سقوط دارند و می توانند به خوبی از پاهای شما در برابر این خطرات و حوادث محافظت کنند.

۴ ) تناسب بهتر چنانچه مدتی از کفش چرم استفاده کنید متوجه خواهید شد که پس از مدت زمان خیلی کمی، کفش ها فرم پاهای شما را به خود می گیرند که این خصوصیت را کفش های دیگر ندارند و این امر باعث می شود شما حس راحتی داشته باشید.
۵ ) آسایش کفش های چرم با اینکه بسیار مقاوم و مستحکم هستند اما بسیار راحت هستند. داشتن کفش های مناسب و راحت برای افرادی که کمر درد دارند بسیار مناسب هستند. بنابراین با پوشیدن کفش های چرم آسیب به کمر و ستون فقرات کمتر می شود.
۶ ) تمیز کردن راحت تر کفش های چرم کفش های چرم در مقابل کفش های دیگر خیلی راحت با آب شسته و تمیز می شوند و چون‌ خاصیت قابل تنفس دارند، به راحتی خشک می شوند. البته برای عمر بیشتر و ماندگاری بهتر کفش ها باید به خوبی از آن ها مراقبت کنید .
۷ ) شیک بودن کفش های چرم کفش های چرم چون از مواد با کیفیت و مرغوب تولید شده اند و یک کالای بسیار شیک و لوکس هستند و باعث می شود ظاهر شما بسیار زیبا و شیک به نظر برسد.
۸ ) سازگار بودن کفش چرم با محیط زیست لباس‌ ها و کفش های چرم چون از ماده ای طبیعی تولید شده اند هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند اما لباس‌ و کفش هایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند، با تولید گاز های مضر می توانند به محیط زیست ضرر برسانند.
۹ )بوی خوب کفش های چرم کفش هایی که با مواد شیمیایی مختلف تولید می شوند بوی متعفنی دارند اما زمانی ک کفش چرم می پوشید متوجه بوی خوب آن ها می شوید

فروشگاه کفش تعطیلات

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت در اصفهان

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با در میان بگذارید