advertise

نمونه مقاله

نمونه مقاله

تأثیرات مثبت استفاده از کفش های جدید در ورزش
استفاده کردن ازفناوری های جدید در کفش های امروزی باعث شده است که دوندگان زودتر به خط پایان برسند و پیروز شوند. تحقیقات نشان داده که امروزه استفاده از فناوری های جدید در تولید کفش، باعث می شود که دوندگان خیلی راحت تر و سریع تر در مسابقات دو و میدانی شرکت کنند و احتمال برنده شدن آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین برنده شدن در مسابقات دو و میدانی بستگی بسیار زیادی به کفشی که دوندگان می پوشند وهمچنین فناوری که در تولید آنها استفاده می شود بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت پیروز شدن در مسابقات و به خصوص در مسابقات دو و میدانی تنها به قدرت بدنی یا میزان تمرین بستگی ندارد بلکه انتخاب و استفاده از کفش مناسب تأثیر زیادی در برنده شدن دارد.
استفاده از فناوری های جدید در کفش نایک

برند نایک اولین برندی است که موضوع تولید کفش با فناوری های جدید و تأثیر آن در پیروز شدن را مطرح کرده. به طور کلی این موضوع برای اولین بار، سه سال پیش توسط برند نایک مطرح شد و با استفاده از همین نظریه کفش هایی را وارد بازار کرد که تأثیر بسیار زیادی در عملکرد ورزشکاران و دوندگان داشت. استفاده کردن از این کفش ها با فناوری جدید باعث شد که دوندگانی که از این کفش ها استفاده می کنند، سریع تر به پیروزی دست یابند. امروزه کفش های جدید با برند نایک و فناوری های جدید به بازار عرضه شده که زمان رسیدن به خط پایان را برای دوندگان به طرز عجیبی کاهش می دهد. پس با استفاده از این کفش ها می توانید حتی به مدال طلا نیز دست پیدا کنید. افرادی که در مسابقات جهانی و المپیک شرکت می کنند می توانند با استفاده از این کفش ها به عنوان یک ورزشکار حرفه ای عمل کنند.

برای خرید بهترین کفش ها به سایت ما مراجعه کنید.


فروشگاه تعطیلات

تاثیرات استفاده از کفش های جدید در عملکرد ورزشکار

همان طور که در بالا گفته شد استفاده از کفش های جدید با تکنولوژی پیشرفته و جدید تاثیر بسیار زیادی در به دست آوردن مدال طلا دارد. استفاده کردن از فوم های محکم و سبک تر در کنار کفی های مستحکم باعث می شود که رسیدن به خط پایان خیلی راحت تر و سریع تر باشد.
مکانیزم استفاده از فناوری جدید در تولید کفش
مکانیزم به کار رفته در تولید کفش های جدید هنوز هم به طور کامل فاش نشده است اما می توان درباره ی تولید این کفش ها حدس های زیادی زد. یکی از مواردی که در این کفش ها استفاده می شود ،استفاده از فوم های جدید و بسیار سبک داخل کفش است که باعث می شود دوندگان بازده بیشتری در هنگام دویدن داشته باشند. همچنین کفی های محکم که در زیره ی میانی کفش استفاده می شوند، نقش بسیار مهمی در بازگشت انرژی به دونده در هنگام دویدن دارند.به طور کلی می توان گفت مزیت اصلی استفاده از این کفش ها در این است که دونده با صرف انرژی کمتر، خیلی سریع تر به خط پایان می رسد و بنابراین کمتر خسته خواهد شد

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت در اصفهان

فروشگاه کفش تعطیلات

بزرگترین پخش کننده کفش های ارزان قیمت در اصفهان

دلیل عملکرد بهتر زنان با استفاده از کفش های جدید

تحقیقات نشان داده است که عملکرد خانم ها نسبت به آقایان در پوشیدن کفش های جدید، بسیار بهتر است و خانم ها با پوشیدن این نوع کفش ها توانسته اند به مقام های بالاتری دست پیدا کنند. گفته شده است که وزن کمتر خانم ها نسبت به آقایان باعث به وجود آمدن عملکرد بهتر آن ها شده است به طوری که چون خانم ها وزن کمتری دارند و می توانند با افزایش نیروی برگشتی که از ترکیب فوم های با کیفیت و زیره های مقاومی که در کفش وجود دارد، مزایای بیشتری به دست آورند و با خستگی کمتر و صرف انرژی کمتر، زودتر به خط پایان برسند. همچنین می توان گفت که الگوهای دویدن در خانم ها و آقایان متفاوت است و این امر باعث شده است که فناوری جدید در کفش ها، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
برای خرید با کیفیت ترین و ارزان ترین کفش ها به سایت تعطیلات مراجعه کنید.

فروشگاه تعطیلات

ممنوعیت استفاده از کفش ها با فناوری جدید

در بعضی موارد شنیده شده است که امکان دارد استفاده از کفش ها با فناوری جدید ممنوع شود. با اینکه این کفش ها تاثیر بسزایی در عملکرد ورزشکاران دارد اما باید این موضوع توسط دو و میدانی جهانی بررسی شود و تصمیم جدی درباره آن گرفته شود در سال های گذشته استفاده کردن از کفش ها با فناوری جدید باعث شده است که دوندگان همه ی کشور ها بتوانند مانند دوندگان کشور های آفریقای شرقی، عملکرد بهتری داشته و با همدیگر رقابت جدی داشته باشند. تنها عیبی که می توان به این کفش ها نسبت داد این است که استفاده از این کفش ها در بعضی از افراد ممکن است آسیب جدی در هنگام دویدن به آن ها وارد کند چرا که الگوی دویدن در افراد با همدیگر متفاوت است و ممکن است نوع دویدن آن ها با این کفش ها همخوانی نداشته باشد. با این حال هنوز تصمیمی جدی در مورد ممنوعیت این نوع کفش ها بیان نشده است و چنانچه فردی تمایل به استفاده از این نوع کفش ها داشته باشد می تواند برای عملکرد بهتر، در هنگام دویدن از این نوع کفش ها استفاده کند